domingo, 8 de febrero de 2015

Coses de Iaia: gorro crochet

 Ja us vaig avisar de la intenció que tenia enguany d'iniciar una nova secció: el Coses de Iaia. I no és altre cosa que un espai on us aniré ensenyant algunes cosetes que la iaia, és a dir la meva mare, ha fet i fa als meus petits (i alguna coseta que m'ha fet a mi també!). 

Ya os avisé de la intención que tenía este año de iniciar una nueva sección: el Cosas de Iaia (cosas de abuela). Y no es otra cosa que un espacio donde os iré enseñando algunas cositas que la iaia, es decir mi madre, ha hecho y hace a mis pequeños (y alguna cosita que me ha hecho a mí también!).




I comencem amb aquest gorro-mussol fet de ganxet que va fer abans de Nadal per la Mar. Trobareu el tutorial de com fer-lo al blog de Ahuyama Crochet. I com que la iaia no es conforma amb poc, de pròpia collita i inventiva li va fer una bufanda a joc teixint-la amb agulles (tot i que els detalls de ulls i nas són fets amb el ganxet). Bonic? A mi haig de dir que m'encanta!

Y empezamos con este gorro-búho hecho de ganchillo que hizo antes de Navidad para Mar. Encontrareis el tutorial de cómo hacerlo en el blog de Ahuyama Crochet . Y como la iaia (abuela) no se conforma con poco, de propia cosecha e inventiva le hizo una bufanda a juego tejiendola con agujas (aunque los detalles de ojos y nariz son hechos con el ganchillo). Bonito? A mí tengo que decir que me encanta!


2 comentarios:

  1. Amb una mare manetes només pot sortir una filla manetes!!! M´agrada molt el conjunt!!

    ResponderEliminar
  2. Quina monada! el que no facin aquestes iaies!!

    ResponderEliminar