martes, 27 de enero de 2015

Necesser per a ell / necesser para él


En Jordi sempre em diu que no li cuso mai res per ell… i té raó! Feia moltes setmanes que em demanava un necesser per dur quatre coses a la feina, però els que tenia per casa li semblaven o massa grans o massa petits. Pretenia que fos petit com un estoig però amb amplada suficient per portar-hi el desodorant. 


Jordi siempre me dice que no le coso nunca nada para él ... y tiene razón! Hacía muchas semanas que me pedía un neceser para llevar cuatro cosas al trabajo, pero los que tenía por casa le parecían o demasiado grandes o demasiado pequeños. Pretendía que fuera pequeño como un estuche pero con anchura suficiente para llevar el desodorante.






La idea era acabar-lo pel seu aniversari, a mitjans d'octubre, però no el vaig poder fer fins a primers de novembre. La tela és de la merceria Hittani de Salt (el magrebí del que ja us he parlat), la tenia clara des de que fa mesos em va veure entrar a casa amb ella i em va dir que aquesta tela de la ruta 66 havia de ser per ell! El patró és de creació pròpia amb les mides aproximades que ell em va demanar.


La idea era terminarlo para su cumpleaños, a mediados de octubre, pero no lo pude hacer hasta primeros de noviembre. La tela es de la mercería Hittani de Salt (el magrebí del que ya os he hablado), la tenía clara desde que hace meses me vio entrar en casa con ella y me dijo que esta tela de la ruta 66 debía ser poara él! El patrón es de creación propia con el tamaño aproximado que él me pidió.

1 comentario:

  1. Molt bé Fanny! T'ha quedat perfecte i li anirà de meravella!! Si és que no hi ha res com que et cusin a la carta!!

    ResponderEliminar