lunes, 1 de abril de 2013

Continuem amb els Colors / Continuamos con los Colores

        
        Hem aprofitat els dies que en Pau no ha anat ha escola, entre convalescència per una intervenció i les vacances de Setmana Santa, per continuar treballant els colors.

   Hemos aprovechado los días que Pau no ha ido ha la escuela, entre convalescencia por una intervención y las vacaciones de Semana Santa, para continuar trabajando los colores.

    Per a la primera activitat que us explicaré, vam necessitar uns papers de seda de colors, cola de barra i una cartolina on hi havia dibuixada un sol, una pera, una poma i un paraigües.




   Para la primera actividad que os explicaré, necesitamos unos papeles de seda de colores, pegamento de barra y una cartulina donde había dibujada una sola, una pera, una manzana y un paraguas.




       Consistia en omplir cada dibuix amb boletes de paper del color corresponent a la figura. Li va encantar el fer servir la cola. I aviat va descobrir que li era més fàcil possar-a directament sobre el paper en comptes d'untar-hi la boleta de paper com jo li havia proposat.

     Consistía en llenar cada dibujo con bolitas de papel del color correspondiente a la figura. Le encantó el utilizar la cola. Y pronto descubrió que le era más fácil ponerse a directamente sobre el papel en vez de untar en él la bolita de papel como yo le había propuesto.


Aquí teniu el resultat!
Aquí teneis el resultado!




       La segona no és propiament una activitat pensada per això, simplement hem aprofitat el joc d'enfilar que li van portar els reis per anar repassant els colors a mesura que els va enfilant.

             La segunda no es propiamente una actividad pensada para ello, simplemente hemos aprovechado el juego de enhebrar que le trajeron los reyes para ir repasando los colores a medida que los va subiendo. 



          Tot i que ha anat aprenent més colors i a diferencia-los millor, encara li encanta jugar a dir-me que tot és blau. Però ara, quan ho fa, em mira i riu, inclús a vegades se li escapa dir primer les primeres lletres del color de l'objecte. Coneix els colors però aquest és el seu joc.

    Aunque ha ido aprendiendo más colores y a diferenciarlos mejor, aún le encanta jugar a decirme que todo es azul. Pero ahora, cuando lo hace, me mira y se ríe, incluso a veces se le escapa decir primero las primeras letras del color del objeto. Conoce los colores però éste es su juego.

1 comentario:

  1. Que xulo si tot fos blau!! ;-) M'he d'enrecordar d'aquestes activitats, que d'aquí un temps les necessitaré!!

    ResponderEliminar