domingo, 18 de enero de 2015

Propòsits pel nou any / Propositos para el nuevo año

Imatge extreta d'aquest blog

Després de tants mesos sense escriure, costa tornar-hi… I no perquè no en tingui ganes sinó perquè cada vegada em costa més estirar el temps per a trobar una estona. Aquests darrers mesos he estat poc connectada a la blogosfera i les poques estones les he dedicat a llegir altres blogs.

Encara que tard, vull desitjar un 2015 millor a tots els que seguiu o heu seguit aquest blog, i a tots/tes les que en algun moment potser el seguireu!

Per aquest nou any, i en relació al blog, m'he proposat:


1. Una participació mensual al RUMS: ja sé que de les 52 edicions anuals, fer-ne 12 no és massa, però si ho comparem amb les 3 o 4 que vaig fer en el 2014, i tenint en compte que em costa trobar temps per a la costura, 12 ja em sembla prou ambiciós!

2. Aprendre a fer anar la overlook que em van portar el reis i que encara no he pogut ni endollar…

3. A més de seguir llegint diversos blogs, alguns d'amigues blogueres que he fet al llarg d'aquests aviat dos anys, tornar a tenir uns minuts per a poder-los deixar comentaris. Al final, el que nodreix els blogs i a les bloggeres, són aquests comentaris que fa tanta il·lusió de rebre.

4. Acabar els Bai Jia Bei d'en Pau i de la Mar. Com que són els primers quilts que faig, i a més, auto-didàcticament (amb ajuda de blogs i tutorials on-line) m'està resultant lent, però a veure si a final d'any els puc tenir acabats. No vam arribar ni de bon tros als 100 desitjos però us asseguro que tots els desitjos que hem rebut són de gent molt especial per mi.

5. Ampliar el blog amb dues seccions: 

       - la primera, el Coses de Iaia, per a mostrar-vos tot el que la iaia (la meva mare, de qui he tret la passió pel handmade) fa i ha fet als meus fills.

       - la segona, i després de pensar-ho molt, compartir alguns reflexions i experiències sobre diferents temes de criança des del punt de vista d'una no-experta, i quan sigui possible, amb un punt de ciència. Algunes entrades les tinc escrites des de fa mesos, d'altres són al disc dur del meu cervell… però sempre quan ha arribat al moment de polsar la casella de "publicar" m'he fet enrere pensant que potser això no interessarà a ningú. Ara m'he decidit a compartir-ho… si interessa o no ja m'ho direu vosaltres.



I… jo crec que amb 5 n'hi ha prou! Quins són els vostres desitjos bloggers pel 2015??




Imatge extreta d'aquest blog


Después de tantos meses sin escribir, cuesta volver... Y no porque no tenga ganas sino porque cada vez me cuesta más estirar el tiempo para encontrar un rato. Estos últimos meses he estado poco conectada a la blogosfera y los pocos momentos los he dedicado a leer otros blogs.

Aunque tarde, quiero desear un 2015 mejor a todos los que seguís o habeís seguido este blog, y a todos/as las que en algún momento tal vez lo seguiréis!

Para este nuevo año, y en relación al blog, me he propuesto:


1. Una participación mensual en RUMS. Ya sé que de las 52 ediciones anuales, hacer 12 no es demasiado, pero si lo comparamos con las 3 o 4 que hice en el 2014, y teniendo en cuenta que me cuesta encontrar tiempo para la costura, 12 ya me parece bastante ambicioso!


2. Aprender a manejar la overlook que me trajeron los reyes y que todavía no he podido ni enchufar 


3. Además de seguir leyendo varios blogs, algunos de amigas blogueras que he hecho a lo largo de estos pronto hará dos años, quiero volver a tener unos minutos para poder dejar comentarios. Al final, lo que nutre los blogs y a las bloggeras, son estos comentarios que hace tanta ilusión recibir.


4. Terminar los Bai Jia Bei de Pau y de la Mar. Como son los primeros quilts que hago, y además, auto-didácticamente (con ayuda de blogs y tutoriales online) me está resultando lento, pero a ver si a finales de año los puedo tener acabados. No llegamos ni mucho menos a los 100 deseos pero os aseguro que todos los deseos que recibimos son de gente muy especial para mí.


5. Ampliar el blog con dos secciones:

        - La primera, el Cosas de Iaia, para mostraros todo lo que la abuela (mi madre, de quien he sacado la pasión por el handmade) hace y ha hecho a mis hijos.

        - La segunda, y después de pensarlo mucho, compartir algunos reflexiones y experiencias sobre diferentes temas de crianza desde el punto de vista de una no-experta, y cuando sea posible, con un punto de ciencia. Algunas entradas las tengo escritas desde hace meses, otras están en el disco duro de mi cerebro ... pero siempre cuando ha llegado el momento de pulsar la casilla de "publicar" me he hecho atrás pensando que quizás esto no interesará a nadie. Ahora me he decidido a compartirlo ... si interesa o no ya me lo diréis vosotras.


Y ... yo creo que con 5 es suficiente! ¿Cuáles son tus deseos blogeros para el 2015 ??

6 comentarios:

  1. bon any guapa!
    m'alegro que tornis a escriure! jo de segur que t'anirie seguint!
    i la idea de coses de iaia m'agrada molt!
    un petonas

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies guapa! Jo a més de continuar seguin-t'he intentaré tornar a escriure al teu blog!

      Eliminar
  2. Benvinguda de nou al món blogaire de nou i bon any!!! Espero que aconsegueixis tots aquests propòsits ;)

    ResponderEliminar
  3. Déu n'hi do! No son pas poques coses les que et proposes!!
    Molt bon any i que se't compleixin tots els desitjos, no només els bloguers!!
    Encantada de que tornis a estar per aquí!!

    ResponderEliminar