jueves, 24 de julio de 2014

RUMS #30: aplicació express / aplicación express


Els dijous hi ha RUMS!! Què és el RUMS, us ho vaig explicar en aquesta entrada. La veritat és que des de que em vaig reincorporar a la feina, amb nou càrrec, no tinc gaire temps per cosir (ni per la blogosfera!).

Avui vull participar amb un treball molt senzill, una aplicació a màquina en una samarreta de tires que vaig comprar en un pack de 3 ultra-barat. Espero poder-vos-les ensenyar en les properes setmanes. La idea la vaig treure de Pinterest, una manera ràpida de fer una aplicació express, i tot i que no queda igual que feta a mà, trobo que també fa prou goig. Les teles són reciclades de la capsa de retalls.

Podeu veure els treballs RUMS d'altres blogueres aquí!



Los jueves hay RUMS! ¿Qué es RUMS?, os lo conté en esta entrada. La verdad es que desde que me reincorporé al trabajo, con nuevo cargo, no tengo mucho tiempo para coser (ni para la blogosfera!).

Hoy quiero participar con un trabajo muy sencillo, una aplicación a máquina en una camiseta de tirantes que compré en un pack de 3 ultra-barato. Espero poderos las enseñar en las próximas semanas. La idea la saqué de Pinterest, una manera rápida de hacer una aplicación express, y aunque no queda igual que hecha a mano, creo que también es resultona. Las telas son recicladas de la caja de los recortes.

Podeis ver el trabajo RUMS de otras blogueras aquí!

3 comentarios: