jueves, 6 de febrero de 2014

Pilota d'estimulació sensorial / Pelota de estimulación sensorial

Entre les moltes coses que vaig cosir durant el meu període de mutisme de l'estiu (i que poc a poc us aniré mostrant), hi ha aquesta pilota d'estimulació sensorial que vaig fer per la Mar. 


Entre las muchas cosas que cosí durante mi periodo de mutismo del pasado verano (y que poco a poco os iré mostrando), hay esta pelota de estimulación sensorial que hice para la Mar.




Està feta amb retalls de teles de diferents colors i textures. El patró el trobareu a La Capseta de Música. Hi vaig afegir cintes i cordons per facilitar-li a la Mar el poder agafar-la. En una de les cares hi vaig posar un plàstic amb efecte mirall i dins la pilota hi ha un picarol. Sota alguns retalls hi ha cosida una capa del paper d'alumini de què estan fets els globus de fira, així al agafar-la fa soroll. De fet, són retalls d'un globus de fira d'en Pau, que després de diversos dies de voltar per casa mig desinflat va acabar al meu calaix de "per a alguna cosa servirà".  


Está hecha con retales de telas de diferentes colores y texturas. El patrón lo encontraréis en La Capseta de Música. Añadí cintas y cordones para facilitarle a Mar el poder cogerla. En una de las caras puse un plástico con efecto espejo y dentro de la pelota hay un cascabel. Bajo algunos recortes hay cosida una capa del papel de aluminio del que están hechos los globos de feria, así al cogerla hace ruido. De hecho, son recortes de un globo de feria de Pablo, que después de varios días de volar por casa medio desinflado terminó en mi cajón de "para algo servirá".

5 comentarios:

  1. És molt xula! I puc dir-ho perquè també l'he vist en viu i en directe!

    ResponderEliminar
  2. És molt xula! I puc dir-ho perquè l'he vist en viu i en directe!!!
    MeriSanma

    ResponderEliminar
  3. Qué maca! I amb mirallet i tot!! Li encantarà a la Mar!!

    ResponderEliminar