lunes, 21 de octubre de 2013

Desitjos amb sorpresa / Deseos con sorpresa

 
Aquest estiu hem rebut alguns retalls de teles i desitjos de família, amics i coneguts. Poc a poc us els aniré mostrant.
  Aquests són de la Maria (gran amiga i companya de feina) i la seva família. Ja us vaig parlar d’ella a l’entrada sobre el Club de Costura. Com veieu és una artista! No només ens va regalar dos retalls de tela, sinó que li va fer a la Mar un doudou en forma de conillet i un eriçó molt simpàtic. A més com que sabia que m’encantava aquesta tela negre amb colorins, la va triar per a que la tinguin els petits a les seves mantes.

Moltes gràcies Maria, Albert i Júlia!



   Este verano hemos recibido algunos recortes de telas y deseos de familia, amigos y conocidos. Poco a poco os los iré mostrando.


   Estos son de María (gran amiga y compañera de trabajo) y su familia. Ya os hablé de ella en la entrada sobre el Club de Costura. Como veis es una artista! No sólo nos regaló dos recortes de tela, sino que le hizo a Mar un doudou en forma de conejito y un erizo muy simpático. Además como sabía que me encantaba esta tela negra con colorines, la eligió para que la tengan los pequeños en sus mantas.

Muchas gracias Maria, Albert y Júlia!





3 comentarios: