domingo, 23 de marzo de 2014

1,2,3...




En Pau a escola ha començat a aprendre els números. Contar fins a 10 ja en sap, i el més important, enten el significat del seu valor; té molt clar que s'estima més 4 galetes que 2!! Però ara a l'escola estan aprenent a escriure'ls (la veritat és que jo fins ara no m'havia molestat a ensenyar-li, ja em semblava prou que els entegués).

Així que aquí teniu un taulell amb els 10 números fets amb taps dels brics de llet, per aparellar-los i amb puntents sota cada número per a que contant-los pugui identificar el valor de cada símbol. I perquè així? Doncs perquè de passada treballem la psicomotricitat fina, que per millorar la prensió del llapis al escriure li anirà bé.



Pau en la escuela ha comenzado a aprender los números. Contar hasta 10 ya sabía, y lo más importante, entiende el significado de su valor; tiene muy claro que prefiere 4 galletas a 2! Pero ahora en la escuela están aprendiendo a escribirlos (la verdad es que yo hasta ahora no me había molestado en enseñarle, ya me parecía suficiente con que los entendiera). 

Así que aquí tenéis un tablero con los 10 números hechos con tapones de los cartones de leche, para emparejarlos y con puntitos bajo cada número para que contándolos pueda identificar el valor de cada símbolo. Y para que así? Pues porqué de paso trabajamos la psicomotricidad fina, que para mejorar la prensión del lápiz al escribir le irá bien.





6 comentarios: