viernes, 27 de febrero de 2015

Terence i Campanilla: disfressa / disfraz






Tot i que no tinc cap dubte que sabeu qui és la Campaneta, no tinc clar que passi el mateix amb en Terence. Així que aquí una pista per orientar-vos. En Terence és un follet guardià de la pols de fades, fidel amic de la Campaneta, que l'acompanya en les seves aventures.

Aunque no tengo ninguna duda de que sabéis quién es Campanilla, no tengo claro que suceda lo mismo con Terence. Así que aquí una pista para orientaros. Terence es un duende guardián del polvo de hadas, fiel amigo de Campanilla, que la acompaña en sus aventuras. 






Aquest any en Pau ha escollit la seva disfressa i la  de la seva germana, el va tenir claríssim, i com que no el vaig trobar enlloc, no em va tocar altra que posar-me a tallar i cosir. I realment ha estat així, un talla i cus, sense patró i sobre la marxa perquè no tenia temps per més! Malgrat tot estic contenta amb el resultat!

Este año Pau ha escogido su disfraz y el de su hermana, lo tuvo clarísimo, y como no lo encontré en ninguna parte, no me tocó otra que ponerme a cortar y coser. Y realmente ha sido así, un corta y cose, sin patrón y sobre la marcha porqué no tenia tiempo para más! Aun así estoy contenta con el resultado!






Vaig fer les dues disfresses amb tela polar perquè fossin calentones, comprada a la merceria Hittani de Salt. Vaig afegir una infinity-scarf per la Campaneta i un buf per en Terence (també li vaig fer la màniga llarga a ell perquè la temperatura no està per anar en màniga curta!).

Hice los dos disfraces con tela polar para que fueran calentitos, comprada en la mercería Hittani de Salt. Añadí una infinity-scarf para Campanilla y un buf para Terence (también le hice la manga larga a él porque la temperatura no está para ir en manga corta!). 









El gorro d’en Terence i les bossetes per la pols de fada les va fer la iaia amb el ganxet. El cinturó de la Campaneta està fet amb trapillo trenat i el d’en Terence amb cinta de cuir (o alguna cosa que pretén semblar-ho, igual que per a les botes de la Campaneta).

El gorro de Terence y las bolsitas para el polvo de hada los hizo la abuela con el ganchillo. El cinturón de campanilla con trapillo trenzado y el de Terence con cinta de cuero (o algo que pretende parecerlo, igual que en las botas de Campanilla).



Les ales estan fetes amb cartolina i cel·lofana. En la propera entrada explicaré com fer-les. Tant l'armilla d’en Terence com la capa de Campaneta tenien feta una ranura per on vaig ficar la goma que subjectava les ales als braços, així no es veia una vegada posada (no m'agrada gens una disfressa amb la goma de les ales que es vegi al voltant de les espatlles).

Que us sembla?

Las alas están hechas con cartulina y celofán. En la próxima entrada explicaré como hacerlas. Tanto la armilla de Terence como la capa de Campanilla tenían hecha una ranurita por donde metí la goma que sujetaba las alas a los brazos, así no se veía una vez puesta (no me gusta nada un disfraz con la goma de las alas que se vea alrededor de los hombros).

Que os parece?