jueves, 26 de junio de 2014

Funda per a canviador / Funda para cambiador

Abans que la Mar nasqués, li vaig fer aquesta funda pel canviador. Està feta amb tela de rus lila d’una tovallola d’ikea comprada per a l’ocasió. El patró el vaig treure directament del propi matalasset-canviador. I l’aplicació era un mix de dos dibuixos que em van agradar cercant pel google, i feta amb retallats sobrants d’altres treballs. Vaig acabar-ho amb una petita pestanyeta que tanca amb un snap per tapar les cremalleres i protegir així la fusta del moble damunt del qual ha d’anar.



Antes de que Mar naciera, le hice esta funda para el cambiador. Está hecha con tela de rus lila de una toalla de ikea comprada para la ocasión. El patrón lo saqué directamente de la propia colchoneta-cambiador. Y la aplicación era un mix de dos dibujos que me gustaron buscando por google, y hecha con recortes sobrantes de otros trabajos. Terminé con una pequeña pestañita que cierra con un snap para tapar las cremalleras y proteger así la madera del mueble sobre el que debe ir.


martes, 24 de junio de 2014

Pintant per Sant Joan / Pintando por San Juan

Avui en Pau ha volgut pintar, feia molt que no ho fèiem. I, tot i que crec que la Mar encara és un xic petita per les pintures, li hem deixat provar, coses de ser el segon (que et toca anar a remolc del que mana el gran). 
La veritat és que pobreta feia cares molt estranyes perquè em sembla que no entenia perquè les mans se li tenyien de colors. Agafava les pintures com si fossin solides i al veure que els dits se li enfonsaven s’estranyava. Tota una descoberta...!



Hoy Pau ha querido pintar, hacía mucho que no lo hacíamos. Y, aunque creo que Mar todavía es un poco pequeña para las pinturas, le hemos dejado probar, cosas de ser el segundo (que te toca ir a remolque de lo que manda el grande). 

La verdad es que la pobre hacía caras muy extrañas porque me parece que no entendía porque las manos se le teñían de colores. Cogía las pinturas como si fueran sólidas y al ver que los dedos se le hundían se extrañaba. Todo un descubrimiento ...!