jueves, 28 de febrero de 2013

Recomanació de blogs de pediatria / Recomendación de blogs de pediatría

       Avui us vull recomanar uns blogs relacionats amb el món de la pediatria que vaig descobrir fa unes setmanes i que he anat seguint. Penso que val la pena que comparteixi la descoberta.

   Hoy os quiero recomendar unos blogs relacionados con el mundo de la pediatría que descubrí hace unas semanas y que he ido siguiendo. He pensado que vale la pena que comparta el descubrimiento.

lunes, 25 de febrero de 2013

Safata multiusos / Bandeja multiusos

       En Pau va trencar la safata on deixavem les claus així que vaig improvitzar-ne una amb uns retalls de feltre! La idea va agradar i en Dani i l'Anna me'n van encarregar una d'igual. Senzill, fàcil i ràpid.

  Pau rompió la bandeja dónde dejábamos las llaves así que improvisé una con unos recortes de fieltro! La idea gustó y Dani y Anna me encargaron una igual. Sencillo, fácil y rápido.

sábado, 23 de febrero de 2013

Pintant el seu primer quadre / Pintando su primer cuadro

    Com que la previsió del temps era que avui faria molt fred, hem decidit quedar-nos el matí a casa i aprofitar per a que en Pau deixés anar la seva creativitat. Ha pintat el seu primer quadre!


  Cómo la previsión del tiempo era que hoy haría mucho frío, hemos decidido pasar la mañana en casa y aprovechar para que Pau diera rienda suelta a su creatividad. Ha pintado su primer cuadro!

jueves, 14 de febrero de 2013

Carnaval

        Sempre intento triar per en Pau una disfressa de carnaval que abrigui força, i aquest any amb el fred que fa encara més. Aquesta és la disfressa de lleó que li vaig fer la setmana passada. 

   Siempre intento elegir para Pau un disfraz de carnaval que abrigue bastante, y este año con el frío que hace aún más. Éste es el disfraz de león que le hice la semana pasada.



Vaig aprofitar com a cos de la disfressa el pijama-manta que li vaig fer fa unes setmanes i li vaig cosir una cua. Després vaig fer el gorro, els guants i les fundes per les sabates. I com que feia tant fred i em va sobrar una mica de tela marró fosc, vaig decidir fer-li una bufanda a joc per a que no passés gens de fred! Pròximament intentaré preparar un tutorial pas a pas de com he fet el gorro, que pot servir de base per a altres disfresses (de dimoni amb unes banyes, d'avella amb unes antenes...).

  Aproveché como cuerpo del disfraz el pijama-manta que le hice hace unas semanas y le cosí una cola. Luego hice el gorro, los guantes y las fundas para los zapatos. Y como hacía tanto frío y me sobró un poco de tela marrón oscuro, decidí hacerle una bufanda a juego para que no pasara nada de frío! Próximamente intentaré preparar un tutorial paso a paso de como he hecho el gorro, que puede servir de base para otros disfraces (de demonio si se añaden unos con cuernos, de abeja con unas antenas ...).

viernes, 8 de febrero de 2013

Club de Costura

     Avui el que us vull mostrar no ho he fet jo. Fa uns mesos amb unes amigues i companyes de feina vam decidir fer un grup de costura. Ens comuniquem per WhatsApp i ens enviem els treballs que anem fent per anar-los compartint.


  Hoy lo que os quiero mostrar no lo he hecho yo. Hace unos meses con unas amigas y compañeras de trabajo decidimos hacer un grupo de costura. Nos comunicamos por WhatsApp y nos enviamos los trabajos que vamos haciendo para ir compartiéndolos.

martes, 5 de febrero de 2013

Samarretes amb aplicacions / Camisetas con aplicaciones

         Aquestes són algunes de les aplicacions sobre samarretes que he fet.
    Estas son algunas de las aplicaciones sobre camiseta que he hecho.

lunes, 4 de febrero de 2013

Corona d'aniversari / Corona de cumpleaños

          Aquesta és la corona que li vaig fer a en Pau pel seu aniversari. Tenia els meus dubtes de si voldria possar-se-la i la veritat és que la va portar tot el dia! Està feta amb feltre i porta un velcro que permet ajustar-la a la mida del cap. També l'estrella amb el número està enganxada amb velcro, així cada any puc anar canviant-li només el número segons els anys que faci.


    Esta es la corona que le hice a Pau por su cumpleaños. Tenía mis dudas de si querría ponerse-la y la verdad es que la llevó todo el día! Está hecha con fieltro y lleva un velcro que permite ajustarla al tamaño de la cabeza. También la estrella con el número está pegada con velcro, así cada año puedo ir cambiándole solo el número según los años que haga.


Descarrega't el el patró aquí.
Descargate el patrón aquí.